The First Signs of Fall

 

image007image004image001

Obwohl der Oktoberanfang nun schon zwei Wochen zurück liegt, spüren wir doch jetzt erst, dass es wirklich Herbstbeginn hier in Deutschland bedeutet.

Es riecht nach kalter Herbstluft, wenn die Sonne durch die Wolken verdeckt wird, dann wird es auch gleich richtig kalt und ich habe auch schon meine erste Ladung Kürbisgewürz vorbereitet… und und und.

Sich an solchen Tagen auf die Couch zulegen mit einem guten Buch – oder einer noch besseren Serie auf Netflix – Micha und ich sind gerade mit “Orange is the new black” durch und meine Güte ist das eine wahnsinns Serie – ist dann das Beste.

Für mich heißt Herbstzeit auch immer Cape Zeit. Denn gerade dann fange ich so richtig an mit meiner Capeproduktion für LeBoer loszulegen.  Mein lieblings Cape in diesem Jahr seht ihr oben.

Es ist etwas ganz Besonderes für mich, etwas zu tragen, was ich mit meinen eigenen Händen geschaffen habe.

Although the beginning of October was two weeks ago, we’re just starting to notice that it really means the start of fall here in Germany.

The air smells really crisp and cold, if the sun gets covered by the clouds it gets cold right in an instant, I already prepared my first batch of pumpkin spice… and so on.

To lie down on the couch on these days, with a good book or an even better series on Netflix – Micha and I just finished watching “Orange is the new black” and oh my word this series is over the moon awesome.

For me fall also means getting started with my cape production for LeBoer again. My favorit this year you can see above.

It is something so meanigful to me to wear clothes I actually made with my own hands.

Heels & Pants – Zara
Cami – New Yorker
Aviators – No name
Watch – Citizen
Cape – LeBoer > Get it on Etsy or at Dawanda

Elisa | LeBoer

Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on Facebook0

One thought on “The First Signs of Fall

  1. Pingback: Sunday Surfin’ | 2016-02-07 | LeBoer

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *